tar cfzv /data/backup.tgz /data/bin /data/rrd: Error exit delayed from previous errors

Vit Hamala vit.hamala na kleibl.cz
Pátek Září 23 17:32:48 CEST 2005

Nemuze to byt poradim parametru? Za f by mel nasledovat soubor.
Kdyz jsem pustil tar cvfz /backup/data /home tak se mi zacal vytvaret
soubor /z az to zaplnilo filesystem, tak se to cele seklo.

Zkuste to tedy pustit
tar cvzf data.tgz /home

Vit Hamala