GnuPG - export klice na keyserver

Katarina Machalkova K.Machalkova na pod.cvut.cz
Sobota Září 24 11:25:31 CEST 2005

> A když se podívám na tvůj klíč, tak každá self-signature je vytvořená
> jindy, takže keyserver je korektně všechny zachová. Vytvářela si znovu
> veřejný klíč?

No to praveze nevytvarela, alespon teda ne nijak vedome. Akorat jsem
pridavala uid, jak tak ruzne casem pribyvaly. Ony se mi ty
self-signatures mrchy vytvorily, pokazdy jak jsem si updatla klic ze
serveru... Ja tomu fakt nerozumim.

B.
--
     Zzzzz  |\      _,,,--,,_        "... a solitary cat."
            /,`.-'`'   ._  \-;;,_    Katarína "Bubli" Machálková
           |,4-  ) )_   .;.(  `'-'   http://www.bubli.org