RHEL4 - CentOS4 - mod_authz_ldap

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Pondělí Září 26 13:42:24 CEST 2005

Petr Klíma píše v Po 26. 09. 2005 v 13:12 +0200:
> [...]
>      AuthzLDAPUserKey         uid
>      AuthzLDAPUserScope         subtree
>      AuthzLDAPLogLevel         debug
>
>      # needed for user auth
>      AuthzLDAPMethod ldap
>
>     # needed for group auth
>     AuthzLDAPMethod         ldap
>     AuthzLDAPGroupBase         ou=Groups,dc=group,dc=cz
>     AuthzLDAPGroupKey          cn
>
>     # map users to the uid uid for membership checking
>     AuthzLDAPMapUserToAttr          uid
>     AuthzLDAPSetGroupAuth           map
>
>     # this means that the memberUid attribute must match the uid
>     # (which is the result of the map operation)

Neznam presne vsechny moznosti nastaveni, ale v predchozi verzi (RHEL 3)
se tento modul dal nastavit s volbou:
AuthzLDAPSetAuthorization Off

To vypne defaultni chovani, pri kterem se mosto samotneho uid vraci cely
LDAP retezec: uid=klima,ou=People,dc=group,dc=cz

Mozna vam to pomuze

Pavel

--
Pavel Lisy <pali na tmapy.cz>