macromedia flash a http

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Pondělí Září 26 22:05:40 CEST 2005

Jan Houstek wrote:

> O co se vlastne snazite? Rekl bych, ze spustit nejaky flash jako CGI
> skript na serveru asi neni presne to, co jste mel na mysli ...

Mozna placnu blbost, ale neni nahodou vsechno, co je v /cgi-bin/ Apachem
chapano jako spustitelne? Mozna by ten swf soubor mel byt tam, kde jsou html
soubory. Usuzuji tak z toho, ze jsem kdysi v pocatcich meho weboveho
programovani takhle blbe (do cgi-bin) umistil exe soubor, ktery ale mel byt
pro download. Chovalo se to nejak podobne, Apache to chtel spustit, misto
toho, aby to pouze poslal ven.
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz