awk '// {printf $0 ""}'

Úterý Září 27 09:11:06 CEST 2005

Oqak <node.ch na centrum.cz> wrote:

> oprava, spise je to takto:  awk '// {printf $0 ""}'
>
> no snad to awk to nejak moc nezatezuje (kdyz neznam neco jednoduzsiho :-(

to // je zbytocne, znamena to ze prikaz za nim sa vykona vzdy ked aktualny
riadok matchuje prazadny retazec, teda vzdy. nato staci aj

awk '{printf $0 ""}'

osobne vsak povazujem danu konstrukciu za chybnu, v pripade C by tam nastal
krasny format string overflow. konstrukcia awk '{printf "%s", $0}' by na
druhu stranu zhltla konce riadkov a awk '{printf "%s\n", $0}' vypise presne
co dostane.
The 3 biggets disasters: Hiroshima 45, Tschernobyl 86, Windows 95