Nenabíhá kdm

rstrade rstrade na volny.cz
Úterý Září 27 09:47:01 CEST 2005

Mám debian testing s KDE a mám nastaveno automatické spouštění KDE bez
hesla. KDE však nenaběhne. Objeví se na obrazovce hláška, že KDM
startuje, pak v ní něco "cvakne" a přepne se do konzole a vyžaduje
po mne, abych se zalogoval. Teprve pokud zadám do konzole root a heslo a
pak příkaz kdm, KDE se otevře (správně do uživatele - nikoliv do roota).
Pokud používám kernel 2.6.8, někdy naběhne, vícekrát však nikoliv a
musím to dělat ručně. U novějších kernelů nenaběhne nikdy.
Grafickou kartu mám SiS. V čem by mohla být chyba. V rcconf mám
kdm zaškrtnuto. Gnome nemám nainstalované.
Díky za radu.
Dalibor