Automatické rozesílání SMS

Miroslav Maiksnar ml na mixi.cz
Úterý Září 27 15:26:20 CEST 2005

Dne út 27. září 2005 11:38 rstrade napsal(a):
> Potřeboval bych, aby se sms, která přijde na počítač (debian testing)
> automaticky rozeslala na další adresy uložené v seznamu
> bez zásahu uživatele. Existuje aplikace, která by to umožňovala?

Jak prijde ta SMS? Na modem pripojeny k pocitaci? A jeji dalsi rozeslani na
email nebo telefony? Kazdopadne na neco takoveho jsem kdysi uspesne pouzival
smstools (primo nazev deb balicku), staci si tam napsat jednoduchy skriptik
na rozeslani prijate zpravy. Sam od sebe umi smstools pracovat s vetsinou
modemu a po naprgani vlastniho putsms a getsms vesele komunikuje i s gsm
branou od t-mobile.

Mixi