GnuPG - export klice na keyserver

Petr Voralek nazir na comp.cz
Úterý Září 27 15:24:16 CEST 2005

>>> Nie je ta konferencia mrtva prave preto, ze vsetci jej pouzivatelia
>>> mailuju radsej do linuxovej?
>>
>> No jenom letmý pohled do archivu zmiňované konference mi ukazuje že poslední
>> záznam je z května 2004 což opravdu znamená že je nepoužívaná a nedivým se
>> že do ní nikdo nepíše
>
> lenze moj komentar stale plati. nemozete o konferencii tvrdit ze je mrtva
> bez toho aby ste tam skusili nieco poslat. vyhovarate sa na nieco co ste ani
> neskusili...

  Mno, a VY JSTE TO ZKUSIL, aníž byste předtím ostatní z něčeho obviňoval?

  Já ano:

 -----(Cut)-----------------------------------------------------------
This is the Postfix program at host ns.gnupg.cz.

below could not be delivered to one or more destinations.

delete your own text from the message returned below.

			The Postfix program

<gpg-uzivatele na gpg.cz>: Command died with status 2:
    "/usr/local/mailman/mail/mailman post gpg-uzivatele". Command
output: Group
    mismatch error.  Mailman expected the mail wrapper script to be
executed as
    group "nobody", but the system's mail server executed the mail script as
    group "mailnull".  Try tweaking the mail server to run the script as
group
    "nobody", or re-run configure,  providing the command line option
    `--with-mail-gid=mailnull'.
Reporting-MTA: dns; ns.gnupg.cz
Arrival-Date: Tue, 27 Sep 2005 15:19:41 +0200 (CEST)

Final-Recipient: rfc822; gpg-uzivatele na gpg.cz
Action: failed
Diagnostic-Code: X-Postfix; Command died with status 2:
    "/usr/local/mailman/mail/mailman post gpg-uzivatele". Command
output: Group
    mismatch error.  Mailman expected the mail wrapper script to be
executed as
    group "nobody", but the system's mail server executed the mail script as
    group "mailnull".  Try tweaking the mail server to run the script as
group
    "nobody", or re-run configure,  providing the command line option
    `--with-mail-gid=mailnull'.

  Tož asi tak...

--
   Petr Voralek   <nazir@(nazir|volny).cz>     24229288 na ICQ