instalace bez CD a FDD

Petr Hlávka petrhlavka na gmail.com
Úterý Září 27 17:37:02 CEST 2005

Dobrý den,

pokud mam na počítači linux, stáhnu si libovolné instalační "mini cd" nebo
disketu, zapíšu ho pomocí dd do některé volné partišny. Potom na ni
nasměřuju LILO a normálně nabootuji a instaluji klidně na tu samou partišnu.
Pod windows by se to snad taky mohlo povést, zkusil bych možná utilitu
rawwrite, nebo nejakou win verzi dd, potom bych danou bych partišnu označil
jako aktivní nebo na ni nasměroval nt boot loader. Každopádně se vám během
toho může lehce stát, že nebude bootovat nic a stejně budete potřebovat
nějaké instalační cd...

S pozdravem Petr Hlávka.