Demoni/init pro bezneho uzivatele?

Úterý Září 27 20:42:41 CEST 2005

On Mon, 26 Sep 2005, Jan Kasprzak wrote:

> ... a misto toho spoustel vse pod rootem. Fakt dobre :-(
> V mem pripade nejde o to "povolit neco uzivatelum", ale naopak
> zbavit se "su uzivatel -c" v inittabu a v tabulce procesu.

Dobre, reknu to jinak: jak bych ty programy nespoustel vubec.

"su uzivatel -c" ve spustenych procesech lze eliminovat tak, ze se misto
su pouzije program, co udela po prepnuti uzivatele exec (su je nejspis
PAMifikovane a musi pockat, aby mohlo spravne uzavrit PAM session).
Ja jsem si na to udelal vlastni program.

Z inittabu se to odstrani tak, ze se bud rezignuje na automaticke
restartovani (ja osobne davam vetsinou prednost tomu, aby kdyz uz to
chcipne, tak to radeji zustalo mrtve, nez nekdo mrtvolu ohleda a zjisti,
proc to chciplo), nebo se pouzije neco jineho nez init.