ARP flags

Oqak node.ch na centrum.cz
Čtvrtek Září 29 02:33:53 CEST 2005

Ale kdo by tam pristupoval nebo jak to zjistit? Mac adresa se tezko
standardne prideli jine IP adrese. Prenos tam zadny nevidim, tak uz nevim.

---

Ani nevim, jak zajistit, aby si nekdo nemohl nafixlovat jinou IP adresu?

Premyslel jsem o svazani IP a MAC, ale nejak to nevyslo, mate nejake overene
metody jak tomu (zmene IP) zabranit? Rekneme, ze MAC je tajna a potencialni
hacker ji nema, takze chci jen zajistit, aby si nemohl nahodile zmenit IP. K
dispozici mam leda prikaz ip (zkousel jsem vytvorit statickou arp tabulku
ale nezadarilo se zamezit), ipconfig.