Intel sitova karta a Trustix

MaReK Olšavský orsm na centrum.cz
Čtvrtek Září 29 08:50:57 CEST 2005

Jan Houstek napsal(a):
> On Thu, 29 Sep 2005, MaReK Olšavský wrote:
> [...]
>

> A s cim vlastne chces ted poradit? S tim nebootujicim systemem? Je
> bootovani z toho SATA nastavene spravne v BIOSu? Je na tom disku
> nainstalovany zavadec? Pokusi se zavadec alespon vypsat nejakou hlasku,
> ktera by indikovala, ze alespon 1st stage se spustila?
>
> -- Honza Houstek
^^^Ahoj,
po dalsim kroku se zmenil problem, mel jsem jej dat do noveho vlakna
:-(. Omlouvam se, ted to vytrhnout jinam by nebylo asi rozumne.
V Biosu bootovani nastavene je, protoze jsem jej zkousel s ubuntem,
normalne jsem nainstaloval a nabehl v pohode z hdd, takze tohle mam
odzkousene. Tam neni problem z toho udelat Debiana, ale zase mi vyhorely
ovladace na sitovku (btw: wim, ze tyhle sitovky chodily v pohode,
protoze ji mam v praci na desktopu (dobre, tam mam jako desktop
Mandrivu), ale tady u toho se mi to pere). Trustix 3 ji nasel.
Grub by nainstalovany byt mel, tedy z Trustixu 2.2 nabehl normalne, ale
tam jsem byl zpet u nepodporovany sitovky. Hlasku nevypise zadnou,
protoze deska se snazi, pote co nenasla bootovatelny CD ani HDD jde hned
bootovat ze site. Tvari se, tedy, ze grub se nenainstaloval. Snad
vygooglim, jak jej dostat z rescue modu CD na HDD (priznavam, ze Grub
mam nekde poprve, vzdy stacilo LILO)...
	((OT: On se stejne ten server poveze do Prahy, tak pokud nezvitezim,
predeleguji to na kluky v LinuxSoft.cz. Je tam lepsi zazemi a O.K. i
O.C. maji podstatne vic zkusenosti)).
	MaReK
btw: Na sitovce nabouraly i Mandrake 10.0, Slax (uznavam, ze pri
velikosti nemuze mit ovladace na vse), Ubuntu 5.04 a Trustix 2.2. Ubuntu
melo pri zkouseni i mensi problem s grafikou (integrovana), takze me
napada, ze vyber desky asi nebyl nejstastnejsi, protoze Ubuntem jsem
zatim na vaznejsi problem v detekci hw nenarazil.

- --

MaReK "Penguin" Olšavský
PHP Voodoo
private mail: orsm na centrum.cz
private web: http://orsm.wz.cz
ICQ#: 160 178 925; MSN: orsm na centrum.cz; Skype: Penguin_007
tel.: +420-603-519-650; +420-775-154-689 (775-1-LINUX)

Na stránce bylo napsáno: "Optimalizováno pro Explorer 5, nebo lepší".
   Tak jsem přešel na Mozilla Firefox  --> http://firefox.czilla.cz/