Intel sitova karta a Trustix

Jan Houstek jan.houstek na mff.cuni.cz
Čtvrtek Září 29 09:06:27 CEST 2005

On Thu, 29 Sep 2005, Petr Lascak wrote:
> No ted s tim sachovat nebudu, je to server, ke kterymu neni snadny se
> dostat, ale pokud se mi dostane do ruky jeste jednou, podivam se. S
> Grubem to je u me tezky, zacinam ho vic testovat az ted, kvuli XENu, je
> mozny, ze jsem udelal nekde chybu ja (teda spis instalacni program).

No, je-li to tak, nebylo mozna vyjadreni "jinak smula" uplne presne.

On Thu, 29 Sep 2005, Horák Daniel wrote:
> S grubem jsem mel problem pri instalaci FC3. Neslo bootovat, kdyz byly
> jeho soubory (adresar /boot/grub) ulozeny na extended partition. Musel
> jsem nabootovat z rescue CD a pustit instalaci grubu rucne.

Coz je opet problem instalatoru a nikoliv grubu. Sice mi to nepripada jako
uplne obvykla situace, ale muzu potvrdit, ze grub sve soubory (2nd stage i
image) z DOS-like extended partici pri spravne konfiguraci nacitat umi.

-- Honza Houstek