instalace bez CD a FDD

David 'Ilicz' Klementa ilicz na seznam.cz
Čtvrtek Září 29 11:29:32 CEST 2005

Vasek Stodulka wrote:

> 	Nedavno jsem uspesne nainstaloval Fedoru z 64MB flash disku a z
> FTP. Maji nejaky maly image (tusim nekde okolo 6MB), ktery se na tu
> flashku zapsal (uz nevim jak) a pak se z toho normalne nabootovalo a
> instalaci jsem spustil z FTP.
>
> 	Otazkou je, jestli PC umi bootovat z flash disku.

ano, pokud to umi BIOS (u vsech PC novejsich nez starych) boot z USB
zarizeni mony je... Mrknete-li do biosu v sekci boot-sequence tam
dozajista najdete USB-HDD, USB-CDROM i USB-FLOPPY

ilicz

--
"Autobusova stanice je misto, kde zastavuji autobusy. Vlakova stanice je
misto, kde zastavuji vlaky. Na svem pocitaci mam pracovni stanici... ;o)"

David 'Ilicz' Klementa
mail: ilicz(at)seznam(dot)cz
ICQ: #137287977
GSM: +420 721 811 539