jak zjistit rychlost spoje

jakub linux na malyweb.cz
Pátek Září 30 17:17:48 CEST 2005

jakub wrote:

> iptraf nevypada, ze by byl schopen vracet vystup, jdu zkusit tcptrack ...

zdravim, tak to neni ono, protoze to meri pouze primou a aktualne
probihajici komunikaci. Hledam neco, co spustim a jako vystup (kdekoli
ve vystupu) mi to vrati rychlost odezvy vzdaleneho stroje.

napada me jeste vzdy zkusit stahnout wgetem nejaky soubor a z toho
povidani, co wget vraci si zjistit tu rychlost/cas ...