famd: Courier-IMAP + MySql + Postfix

fnuki fnuki na quick.cz
Pátek Září 30 23:13:20 CEST 2005

Zdravim konferenci,

nainstaloval jsem Courier-IMAP s podporou MySql na Fedore Core 4 (z rpm
stazeneho z webu)
spolu s postfixem a postfixadmin-em, squirellmail.
Vse chodi jen imapd si v logu neustale stezuje:

Sep 30 22:56:31 server imapd: Failed to connect to socket /tmp/fam--
Sep 30 22:56:31 server imapd: Failed to create cache file: maildirwatch
(aaa na test.tld)
Sep 30 22:56:31 server imapd: Error: Input/output error
Sep 30 22:56:31 server imapd: Check for proper operation and configuration
Sep 30 22:56:31 server imapd: of the File Access Monitor daemon (famd).

Maily chodi, imap imapuje, pres squirella pres imap ctu maily, mazu atd.
Vygooglil jsem ze FC4 ma fam v balicku gamin.
Ten je nainstalovany a bezi i portmap (google rikal ze to se prej ma)
Nicmene log se porad plni stejnyma hlaskama.
Poradite co s tim? Pomuze prekompilovat si Courier sam?

Honza