zacatecnik

Petr Šobáň soban na soban.cz
Sobota Duben 1 10:00:37 CEST 2006

mikrosvet napsal(a):
> Ahoj konference,
> jsem zacatecnik a potreboval bych nekolik rad a nechci zbytecnostma
> otravovat konferenci.
> Shodil jsem si debiana 3.1 a nevim jak nastavit zpet.
> Moje ICQ je 219053413
> Dekuji velice moc za pochopeni.

1.)
Mám auto nějak mi nejede a nechci otravovat servis takže prosím přijeďte
moje adresa ........

2.) Nechápu co to má společného s předmětem "adresar kontaktu s fotkami"
 proč to zařazujete do tohoto vlákna - proč dáváte odpovědět na tento
příspěvek když to s tím příspěvkem nemá nic společného, když chcete
založit nové vlákno tak vytvořte novou správu v každém poštovním
programu je "Vytvořit novou správu" a nemršte starší vlákna.

3.) To že jste začátečník omlouvá ty chyby ale pro příště trochu
uvažujte, není to tak složité.

4.) Pokud chcete poradit tak taky musíte dodat relevantní údaje co jste
provedl, jaké chyby to vypisuje, co jste dělal a pod... (křištálové
koule nemáme takže nevíme co jste si smazal, blbě nastavil)

|    ICQ    179223500                    |
|    jabber soban_petr na jabber.org        |

Afrodiziakální efekt
Lidé vyzkoušeli mnoho afrodiziak. Jediným, který působí, jsou peníze.
		-- Lansky