Digitální fotoaparát, funguje jen zdánlivě

Ondrej Koala Vacha koala na vju.cz
Sobota Duben 1 17:02:43 CEST 2006

On Sat, 1 Apr 2006, Dracula 007 wrote:

> A zkousel jste ho primountovat? Pokud ma mass-storage (tj. pokud to neni
> nejak extra stary model) a pokud pro to mate zakompilovanou podporu v
> jadre tak by to melo jit.

Rekl bych, ze pokud digital neni pripraven se tvarit jako usb disk, tak s
nim dokaze komunikovat jen jeho vlastni software, prip. takovy, co se jako
vlastni umi tvarit. Mel jsem tady IXUS 500 a nezbylo nic jineho, nez fotky
z neho dostat programem z prilozeneho CD pod win XP.

--
Ondrej Koala Vacha