Yenta_socket problem (objavenie zdroja problemu): uz mam dojem ako keby som sa bavil sam zo sebou :-(

zz zz na zz-indigo.homeunix.org
Neděle Duben 2 13:52:22 CEST 2006

Martin `MJ' Mares wrote:
> Zdravim!

> Myslite i po rebootu? To urcite nikoliv, vetsina PCI karet nema vubec zadnou
> nevolatilni pamet, do ktere by takove veci mohla ulozit.
>
> K cemu to vlastne chcete pouzit?

chcel som spravne ponastavovar resource v CardBus karte aby som nemusel
romyslat ako yenta_socket presviecat nech kartu pripoji na PCI bus.
zatial ju nepripoji lebo si ziada sieleny IO rozsah (516M)

niektore chipsety z yenta_socket drivrom nekontroluju tieto resource
daju tie co maju a basta ale na mojom chipsete (TI PCI1250) nie. dokonca
nepomajha ani prepinac na ignorovbanie bios resources :-( uz som zufaly

MArek Blasko