linux-2.6.16.X a nvidia-drivers

Libor Chocholaty libor_ml1 na mts.cz
Pondělí Duben 3 11:48:28 CEST 2006

Tomáš Krbec wrote:

> Že by tohle byl ten důvod, proč na livna.org nejsou moduly
> nvidia-legacy pro nejnovější kernel FC4 ?

Ze by o duvod min jit do FC 5?
Myslim, ze se bez 3D driveru v Linuxu obejdu. Kdyz si vzpomenu na 3D
akcelerovany Xka, viz FC 5 nebo Novell, tak si rikam, jak dlouho jeste?

<povzdech>
To je fakt na dve veci. Clovek uz nevi, co pouzivat. Meli by jim ty
closed source ovladace zatrhnout. Jsem trochu nasnuplej, ze vcerejsi
instalace Win XP64, kde jsou sice k dispozici nVidia drivery, ale zase
nejsou ovladace pro moji tiskarnu (Epson Stylus C86). Nejlevnejsi
podporovana stoji cca 399 dolaru. V tomhle je Linux zlatej, tam 64
drivery jsou, protoze jsou open source. Ale jak je videt, peklo closed
source ovladacu je tu taky. Ach jo.
</povzdech>

Libor