jak poznat nastavene prostredi

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Pondělí Duben 3 14:14:41 CEST 2006

Libor Chocholaty wrote:
> [...]
A to ma delat co? Na mem serveru, kde nejsou X-ka mi to nenapise nic. Ale
privedl jste me na
echo $LANG
Ted jde jeste o to, zda to funguje na novejsich/ruznych distribucich, nebo
jen na mem starickem RH6
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz