Cestina - Opera

Filip Kadlec kadcatlecf na volnydog.cz
Pondělí Duben 3 16:50:40 CEST 2006

Zdravim,
 zacal jsem pouzivat Operu verzi 8.52 pod SuSe 10.0 (systemove kodovani
UTF-8). Pokud neprohlizim stranky s ceskou diakritikou, funguje vyborne. S
cestinou mam vsak par problemu.
 1. Nerozpozna, ze nektere stranky se umi zobrazovat s diakritikou a
    zobrazuje je bez hacku a carek. Napr. www.centrum.cz.
 2. Pokud prepnu klavesnici na ceskou, pak do vyplnovacich poli (napriklad
    prave na centrum.cz) muzu psat cesky - s vyjimkou znaku, ktere se
    pisou na dva uhozy, tj. d', t', n'. Ty se mi tam nepodari vepsat,
    protoze obvykle "mrtva" klavesa napise rovnou hacek a neceka na stisk
    druhe.
 3. Kdyz pak provedu hledani, ceska pismena se zrejme spatne predavaji
    serveru. Napr. pri hledani "prirucka" (s hacky a carky) dostanu:
	příručka	Hledat
	Nehledate slovo irq, hru nebo 269 nebo dotaz přirq&269;ka?

Pritom v Tools |Preferences mam nastaveno "preferred language: Czech [cs]".

	Za pomoc predem diky.

--
Filip Kadlec
remove the animals from the address for reply