Jak podepsat/šifrovat maily posílané cronem

Vlada Macek tuttle na sandbox.cz
Pondělí Duben 3 18:14:14 CEST 2006

David Hrbáč wrote:

> Ahoj, je možné podepisovat/šifrovat PGP výsledky úloh, které posílá
> vixie-cron emailem? Hledám na netu a nic. Dík, David Hrbáč

Jasne, resil jsem to pomoci procmailu (port pro maildrop jiste neni
tezky) na serveru, ktery neni muj hlavni. Na hlavnim jsem pak zpravy
cetl pohodlne Hromobrkem.

:0c
* (^TOunix-alert)|(^TOroot)
{
        :0fh
        | formail -I "Content-Type:" -a "X-ResendEncryption: Done in
procmail"

        :0fb
        | gpg --armor --encrypt --recipient 1F059424 2>/dev/null

        :0
        ! moje na hlavni.adresa
}

Je potreba odstranit zahlavi "Content-Type" (viz volani formail), aby si
s tim MUA poradil.

Fungovalo to skvele par let. Neni to samozrejme dokonale. Napriklad se
nezasifruje Subject (neprekvapi), to muze nekdy vadit.

--

\//\/\
(Sometimes credited as 1494 F8DD 6379 4CD7 E7E3 1FC9 D750 4243 1F05 9424.)

 [ When you find a virus in mail from me, then I intended to infect you, ]
 [ since I use SW that is not distributing malware w/o my knowledge.     ]