digitalni fotoaparat a zachytavani videa

Karel Dudasek karel.dudasek na vghur.army.cz
Pondělí Duben 3 21:17:21 CEST 2006

On Mon, 3 Apr 2006, Milan Svoboda wrote:
> Dobry den,
> provozujete nekdo $SUBJ na Linuxu? Mam na mysli pouziti digitalniho
> fotoaparatu jako web-kamery, tj. zachytavani video streamu v realnem case.
Kdysi jsem to zkusil s takovou hrackou, co prodava TV servis nebo jak se
to jmenuje. Hledej libptp a gphoto.
Jinak doma mam Fuji FinePix S700 a ten by to mel umet, ale zatim jsem to
nepotreboval. Musi se ale prepnout do rezimu PTP (Picture transfer
protocol).

                             Karel Dudasek