Cestina - Opera

Filip Kadlec kadcatlecf na volnydog.cz
Úterý Duben 4 10:11:40 CEST 2006

On Mon, 3 Apr 2006, Zdenek Zikan wrote:

> Pokud to je pravda, tak by bylo lepsi za takovou prasarnu napsat
> adminum, nez se identifikovat jako IE.
Priznavam, ze na tento parametr jsem si nejdriv vubec nevzpomnel a jeho
nastaveni jsem neprikladal velkou dulezitost. MSIE bylo defaultni
nastaveni po instalaci, ja jsem ho nemenil. Teprve ted jsem zkusil zvolit
identifikaci Opera - a ejhle! body 1 a 3 jsou vyreseny. Zbyva problem d',
t' a n', a to zrejme bude chyba v teto verzi Opery. Za pomoc diky, FK