jak zavrit soket

Jiri Kosina jikos na jikos.cz
Úterý Duben 4 12:18:49 CEST 2006

On Tue, 4 Apr 2006, pat wrote:

> mam takovy zajimavy dotaz. Potrebuji u bezici aplikace zavrit soket. Mam
> DB, ktera bezi na linuxu a pristupuji na ni z jineho pocitace a
> potrebuji odsimulovat nejake ty error stavy. Muze mi nekdo poradit, jak
> tohoto docilit ??? Jak najit dany soket a jak jej sestrelit ???

Ten dotaz neni prilis podrobne specifikovan, takze neni prilis jasne jake
chybove stavy v cem chcete osetrovat, atd. Pokud skutecne chcete _zavrit_
socket, tak muzete pres gdb, attachnute k danemu procesu pres direktivu
'call' zavolat funkci close() na dany deksriptor. Ale nejsem si jisty,
jestli to je to co chcete, nebo ano?

Pokud chcete nasimulovat preruseni spojeni, proste si napiste nejakeho
jednoducheho klienta, ktery bude uprostred komunikace zavirat svoje
spojeni a nechate TCP stacky, at se se zavrenim spojeni vyporadaji tak jak
je obvykle.

--
JiKos.