Nabidka prace (jednorazova): Mambo CMS

Jan Kovář Jan-Kovar na meggle.cz
Středa Duben 5 10:24:08 CEST 2006

Dobry den.

Je tu nekdo, kdo pouziva na linuxu Mambo CMS a mysli si o sobe, ze tomu opravdu rozumi? Potreboval bych nekoho, kdo by mi to tady zprovoznil a trosku me zasvetil. Jsem trochu v casovem presu. Instalace byla v pohode, pocesteni v pohode, zacinam se v tom orientovat, ale obcas mi to v administraci hodi nejakou chybu mysql a nemam cas to zkoumat. Pokud by se nasel nekdo, kdo by byl schopen to za rozumnou cenu rozjet a trochu me s tim seznamit, tak bychom se urcite domluvili. Kdyztak piste soukrome. Sidlime na Praze 6.

Diky

Honza