instalator v Linuxu

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Středa Duben 5 16:39:35 CEST 2006

Miroslav BENES wrote:

> Ale ta babička přece nemůže nic nainstalovat !
>
> Buď to bude i pro ni povolené. Ale to by znamenalo, že bude mít práva
> root-a. No a v tom případě už by bylo lepší tam nechat Wokna. Nebo
> babičku řádně poučit a vysvětlit ji, jak práva (a zodpovědnost) má
> jako root. V tom případě ale zvládne i jednoduchou instalaci a původní
> otázka ztrácí smysl.

Musim priznat, ze j apracuji s linuxem pouze z konzole a samozrejme s pravy
roota. Graficke prostredi nemam vubec nainstalovane a proste s timto nemam
zkusenosti.
U windows je bezne, ze uzivatel (s pravy "zkuseneho uzivatele"/power user)
muze nainstalovat treba ucetni program, hru nebo prohlizec obrazku. Ovsem uz
nemuze upgradovat Internet explorer 6.0 na 6.1, protoze to je zasah do
systemu. Predpokladal jsem, ze podobne je tomu i u linuxu.
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz