instalator v Linuxu

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Středa Duben 5 17:42:08 CEST 2006

František Augusztin wrote:
> Petr Vileta:
>
> "vcetne ohlidani zavislosti" a "se nechci ucit vytvaret balicky pro
> ruzne hlavni distribuce" su celkom protichodne poziadavky. Vyberte si
> jednu z nich.
A proc? :-) Ja samozrejme jsem schopen specifikovat, ze na cilovem PC musi
byt Perl 5.6.1, ze v tom Perlu musi byt pres CPAN nainstalovane nejake
moduly. Jenze uz nejsem schopen specifikovat, ze
1) pokud je instalovano KDE, musi byt instalovana knihovna XYZ.so
2) pokud je to Debian nizsi nez 6.0, musi se doinstalovat
cojavimjakybalicek.deb
3) pokud je to RH/Fedora, musi se ...
A hlavne nejsem schopen vytvorit (a ucit se vytvaret) klasicky balicek, at
uz rpm, deb nebo jiny. To by za me prave mel vytvorit ten "balickovac".
Napriklad pro programovani v Perlu pouzivam Komodo. To dava moznost prelozit
hotovy program do windows executable a to tak, ze si proskenuje zdrojak,
najde pouzite moduly, proskenuje moduly, najde v nich "required" a tim si
vytvori kompletni seznam, co vsechno Perl potrebuje, aby na cilovem PC vubec
nemusel byt nainstalovany. Pak vytvori nejaky EXE soubor, ktery si po
spusteni rozbali do temp adresare jadro Perlu a vsechny potrebne moduly a
muj program proste funguje, aniz by uzivatel Perl mel instalovany.
Takze ten balickovac by mel tohle nejak umet. Vytvorit balicek rpm/deb/...
podle me volby. A mel by se me pochopitelne zeptat, kde je Readme, make a
dalsi povinne soubory, pripadne mi je pomoci vytvorit.
Mam ten dojem, ze na vytvareni RPM nejake takovehle klikatko existuje, ale
uz si nevzpomenu, kde jsem o tom cetl.
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz