openpty() problem

Dalibor Toman dtoman na fortech.cz
Čtvrtek Duben 6 10:40:22 CEST 2006

On Wednesday, April 05, 2006 9:38 AM ,
Pavel Kankovsky <peak na argo.troja.mff.cuni.cz> wrote:

> Těžko říct. openpty() je ve skutečnosti krabička ukrývající asi 4
> různé operace.
>Chtělo by to nápovědu ve formě relevantního kusu
> výstupu strace v takové situaci.

strace jsem zatim nezkousel - ale urcite ho vyzkousim - diky za namet.
Uz jsem si overil, ze strace vypise par volani, ktere by mohly vnest
trosku vice svetla...

Btw: Dival jsem se do zdrojaku openpty() a spol a zda se mi, ze z
hlediska osetreni chyb to neni uplne dobre napsano - nejak mi tam
chybi nastavovani errno v nekterych pripadech (kdyz getpt() zjisti, ze
jsou nejake problemy s /dev/pts atd). Zda se mi, ze funkce vrati -1
ale errno zustane nastavene na nejakou vice ci mene nahodnou hodnotu?
Ale mozna mi (doufam) neco uniklo, jinak by to reportovane 'No such
fil or directory' mohlo byt ponekud zavadejici...

Diky
D. Toman