return-path

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Čtvrtek Duben 6 18:44:55 CEST 2006

Pavel Kankovsky wrote:
> RFC 2821, část 2.3.5 Domain
>
>    The domain name, as described in this document and in [22], is the
>    entire, fully-qualified name (often referred to as an "FQDN").  A
>    domain name that is not in FQDN form is no more than a local alias.
>    Local aliases MUST NOT appear in any SMTP transaction.
>
> Takže si ten svůj Sendmail nebo co tam máte, rychle opravte.

Dekuji za vycerpavajici navod, jak opravu provest :-)
Pokud prijde mail z netu na muj MTA, tak se hlavicka udela dobre. Pokud
mailuju pres muj MTA z Perlu, tak se taky udela dobre. Pouze s pouzitim
funkce mail() v PHP se to udela blbe. Proto jsem se ptal, ze si nevim rady a
nevim ani kde mam zacit hledat.
--
Petr

Skype: callto://fidokomik

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR*
:-) Odpovidejte na petr na practisoft cz