Re: Kouwell 571S Serial ATA radic - problém s nabootováním systému

Jiri Kortus sumix na styxx.cz
Čtvrtek Duben 6 22:57:54 CEST 2006

Tak dekuji vsem za rady a tipy, uz jsem to vyresil - do lilo.conf jsem
pridal radky "disk=/dev/sda" a "bios=0x0800" do lilo.conf a lilo zapsal
na ten SATA disk... jeste si s tim pohraju, ale dulezite je, ze to
funguje aspon takhle... Predtim jsem tam tyto volby uvadel taky, ale se
spatnou hodnotou, napovedelo mi az lilo pri nabootovani live distribuce
a pokusu o jeho zapis na /dev/sda (vyhodilo chybu, ze dva disky
koliduji a take jak se identifikuji, coz mi pomohlo problem vyresit).
Jeste jednou diky vsem.