ncurses utf-8

Ladislav Kaderjak laco na unicom.sk
Pátek Duben 7 07:55:41 CEST 2006

Ladislav Kaderjak wrote:

> iba pre poriadok - FC5
>
> #include <ncurses.h>
> #include <locale.h>

uz mi opat antivir orezava mail, takze skusim este raz

--------------
iba pre poriadok - FC5

#include <ncurses.h>
#include <locale.h>
.
.
setlocale(LC_ALL,"sk_SK.UTF-8");
.

cc -o test test.c -lncursesw

riesi moj problem, vcera som to hladal asi hodinu, potom som sa spytal
tu a nasledne som to nasiel za 5 min :-(

(nemal som povodny mail a nechcel som zakladat nove vlakno preto som
nenapisal hned riesenie)

--
laco na unicom.sk Ladislav Kaderjak
www.unicom.sk  UNICOM Computer & Telematic, s.r.o.