transparentni smtp proxy

Petr Baláš petr.balas na gmail.com
Sobota Duben 8 09:43:17 CEST 2006

On 4/7/06, Oqak <node.ch na centrum.cz> wrote:

> Forward portu a proxy, to je to same?

Takze jeste jednou pro ty pomalejsi: prakticky pouzitelna SMTP proxy
nemuze fungovat
jako klasicka proxy, protoze test na viry a antispam chvili trva a
klient by u vetsiho
mailu skoncil na timeout poslal ten mal znova a znova. T.j. musi mail prijmout a
pak sama odeslat a pokud mozno i vratit zpravu o nedoruceni. Takze kdyz porovnam
mailproxy a plnohodnotny mailserver:

1) proxy neresi lokalni dorucovani
2} proxy dorucuje na smtp server specifikovany klientem, mailserver
primo cilovemu
   smtp serveru.

Takze mi z toho vychazi, ze hledat nejakou extra mailproxy je hovadina:
1) nevadi
2) obvykle nevadi, naopak v pripade, ze mam ve firme notebooky co se na cestach
pripojuji skrz CDMA tak je vyhoda - nastavi si CDMA smtp server a ve firme jim
to magicky funguje

Takze uz zbyva jen jeden problem a sice jak z klasickeho smtp serveru udelat
transparentni. A tady viz ma rada.

--
Petr Baláš - petr.balas at gmail dot com