transparentni smtp proxy

Petr Baláš petr.balas na gmail.com
Sobota Duben 8 11:17:51 CEST 2006

On 4/8/06, Dalibor Straka <dast na panelnet.cz> wrote:

> Pokud bych byl mezi temi dotcenymi touto vyhodou a napsal
> telnet muj.vzdaleny.smtp.server 25
> a divil bych se proc mi to nefunguje, asi bych potom hodne nadaval.

Nasazovat to na urovni ISP je kravina (to uz je IMHO rozumnejsi rovnou zakazat
jakykoliv pristup na port 25 s vyjimkou ISP SMTP serveru u problemovych klientu)
ale snazit se implementovat nejakou opravdovou proxy povede k timeoutum
u klientu a pruserum.
Toto je pochopitelne reseni na firemni router a tam to taky s uspechem pouzivam
(prave pro bod 2).

--
Petr Baláš - petr.balas at gmail dot com