transparentni smtp proxy

Petr Baláš petr.balas na gmail.com
Sobota Duben 8 15:35:27 CEST 2006

On 4/8/06, Peter Surda <surda na shurdix.com> wrote:
>  > trva a klient by u vetsiho mailu skoncil na timeout poslal ten mal
> znova a znova.
>  > T.j. musi mail prijmout a pak sama odeslat a pokud mozno i vratit
> zpravu o
>  > nedoruceni.
> Nemas pravdu. Timeouty su riesitelne, vid spominany aspe.smtp.

Jak je to resene? Pripominam, ze pozadavek znel na filtrovani na spam
a viry t.j. je nutno prijmout mail, otestovat (a to muze chvili trvat a zde
hrozi timeout) a teprve pak poslat dal.
Tise predpokladam, ze test na viry znamena, ze ty zavirovane maily nechce
posilat dal.

> Toto neriesi pozadovane SMTP-AUTH a okrem toho pokazi SPF a TLS.

Pochopitelne.

> Navyse sa to da vyriesit aj uplne bez vlastne SMTP servra/proxy. Vid:
> http://www.maawg.org/port25

Hmm, zablokovat uplne port 25 a donutit vsechny prekonfigurovat si mailklienty.
A toto se mi taky libi:
Ability to offer premium tiers of service to customers who have a legitimate
need to operate email servers with direct access to port 25.

Proste idealni reseni IMHO neexistuje, je potreba vybrat jedno z tech spatnych.
Moje reseni je jedno z tech spatnych ale mam ho overene v praxi :-).

--
Petr Baláš - petr.balas at gmail dot com