linux-2.6.16.X a nvidia-drivers

Ondřej Tůma konference na webjet.cz
Neděle Duben 9 12:39:03 CEST 2006

Komlikace probehla ok, takze pocitam ze ti, kdoz meli funkcni drivery na starsich jadrech tak jim to pujde ... ja mam evidentne smulu - teda nevite naaaaahodou cim by to mohlo byt ?

(EE) NVIDIA(0): Failed to load the NVIDIA kernel module!
(EE) NVIDIA(0):  *** Aborting ***
(II) UnloadModule: "nvidia"

modul mam normalne zavedenej, takze v /proc/driver/nvidia/cards/0 mam tohle:

Model: 		 GeForce 256
IRQ:   		 11
Video BIOS: 	 ??.??.??.??.??
Card Type: 	 AGP

uz sem zkousel kde jaky drivery na ruznych jadrech, a nic... vse se zda byt ok, v dmesg mam normalne pouze toto:

nvidia: module license 'NVIDIA' taints kernel.
ACPI: PCI Interrupt Link [LNKA] enabled at IRQ 11
PCI: setting IRQ 11 as level-triggered
ACPI: PCI Interrupt 0000:01:00.0[A] -> Link [LNKA] -> GSI 11 (level, low) -> IRQ 11
NVRM: loading NVIDIA Linux x86 NVIDIA Kernel Module  1.0-7174  Tue Mar 22 06:44:39 PST 2005

nikde vic ani ranu. Zkousel sem ruzne pouzivat a nepouzivat vesafb jak nekdo nekomu radil - prochazim google uz asi tyden a jedine co jsem nasel ze nejaci polaci maji stejnej problem jako ja, ale taky nevi jak z nej :S

kdyby nekoho neco napadlo, diky za radu predem ;)

Ondrej Tuma