Mzsql a tabulky

BuFran BuFran na seznam.cz
Neděle Duben 9 13:42:50 CEST 2006

Dobrý den,

  Rad bych nejakym zpusobem odstranil napachane skody v zakladnich
tabulkach mysql. Rad bych je dostal do stavu, v jakem byly po
nainstalovani. Vim ze kdysi jsem to provedl na Win98 "preplacnutim"
souboru puvodnimi zalohovanymi soubory. Bohuzel presel jsem na Debian,
zalohy uz nemam a nemuzu je nekde na netu najit. jedna se o soubory s
hesly a nastavenim db. Po pripojeni mi to totiz pise

> mysqladmin version
mysqladmin: connect to server at 'localhost' failed
error: 'Přístup pro uživatele 'root na localhost' (s heslem NE)'

a vubec netusim jak tomu zmenit heslo. (pokazde se ukaze s heslem NE
ikdyz mu vnutim

Jediny uzivatel, ktery zrejme se k mysql pripoji je debian-sys-maint
ale od nej zase neznam heslo ja, system je chytrejsi :(

Predem dekuji za radu, uz si fakt nevim rady.

--
S pozdravem,
 František Burian