Mzsql a tabulky

Honza Novacek konference na cimboraservis.cz
Neděle Duben 9 13:56:02 CEST 2006

Dobrý den,
9. dubna 2006, 13:42:50, napsal jste:

> Dobrý den,

>   Rad bych nejakym zpusobem odstranil napachane skody v zakladnich
> tabulkach mysql. Rad bych je dostal do stavu, v jakem byly po
> nainstalovani. Vim ze kdysi jsem to provedl na Win98 "preplacnutim"
> souboru puvodnimi zalohovanymi soubory. Bohuzel presel jsem na Debian,
> zalohy uz nemam a nemuzu je nekde na netu najit. jedna se o soubory s
> hesly a nastavenim db. Po pripojeni mi to totiz pise

> mysqladmin: connect to server at 'localhost' failed
> error: 'Přístup pro uživatele 'root na localhost' (s heslem NE)'

> [...]

najit mysql safe a spustit neco jako:
/usr/bin/mysqld_safe --skip-grant-tables & mysql
potom to skoci do konzole spustit:
Pak si heslo změníte např. takto
use mysql;
update user set password=password('nove heslo') where user='root';

No a k obnoveni db slouzi mysql_install_db

Honza Novacek