zase nvidia

Ondřej Tůma konference na webjet.cz
Neděle Duben 9 23:51:34 CEST 2006

Nechi peskovat, ale ...

1) uz bych zacal pouzitim jine rozumnejsi graficke karty, ktera ma opensource ovladace s 3d akceleraci
2) takovychhle odpovedi sem videl uz hromadu, kdyz sem hledal jak ty mrchy graficky rozhejbat, problem ale je, ze 7167 sou posledni tedy nejaktualnejsi ovladace pro starsi nvidia karty. Nejsem si ted jistej jak je na tom G4ka, ale tusim ze novejsi ovladace proste tuhle kartu uz nemaji :S

nicnmene, abych byl alespon malilinko konstruktivni - nasel sem nekde na foru nvidie podobnej problem, a stejne tak mam pocit na foru abclinuxu - nevim k jakym to bylo ovladacum a obavam se ze reseni bylo pouziti novych ovladacu (coz je k prdu) ale s tim uz asi nic nenadelame :(

Ondrej Tuma