DNS zaznamy

Zdenek Mazanec konference na betateam.com
Pondělí Duben 10 10:07:31 CEST 2006

> pridejte do stavajici perverzni zony PTR zaznamy pro vsechny .eu. Je
> to vyzadovano RFC (AFAIR) a nektere servery jsou pomerne striktni.
> Pokud se jim predstavite .eu adresou a ony nenajdou PTR zaznam ukazi
> vztyceny prostrednik

Blbe se delaji reverzy kdyz autor ma ta sama acka ve vice nez jedne
domene ;-) IMO spravne je pouzit MX z ceske domeny a ostatni zaznamy
resit jako cname na ceske (nebo opacne, podle toho, co autor preferuje)
K tomu mit samozrejme spravne nastavene servery (tak, aby se
predstavovaly tim, cim maji dle dns)

P.S. Perverzni domena me dostala :-)

--
Zdenek Mazanec