transparentni smtp proxy

Pondělí Duben 10 12:10:06 CEST 2006

Dalibor Straka <dast na panelnet.cz> wrote:
> Pokud bych byl mezi temi dotcenymi touto vyhodou a napsal
> telnet muj.vzdaleny.smtp.server 25
> a divil bych se proc mi to nefunguje, asi bych potom hodne nadaval.

alebo rovno zaloval providera za odchytavanie vasich hesiel, specialne v
pripade, ak pouzivate SMTP autentizaciu :)

Obavam sa ze jedine pouzitelne riesenie je _filter_ o ktorom tu tusim (v
newsoch nejak vsetky prispevky nevidno) pisal Peter Surda, ale pravne
nalezitosti by boli asi rovnake...

Saving Private Ryan...
Private Ryan exists. Overwrite? (Y/N)