transparentni smtp proxy

Vancl Miroslav (QRIS) Miroslav.Vancl na qris.cz
Pondělí Duben 10 16:23:07 CEST 2006

> alebo rovno zaloval providera za odchytavanie vasich hesiel, specialne v
> pripade, ak pouzivate SMTP autentizaciu :)

Nejak mi neni jasne, za co by mel klient providera zalovat. Moznost odchytit
nejakou cast komunikace vcetne hesel ma kazdy provider i bez pouziti
smtp-proxy, to uz by museli vsichni davno sedet...
Hesla (AUTH komunikaci) neni potreba "odchytavat" je ji potreba, aby to
fungovalo, pouze beze zmeny forwardovat.

Zatim zustava bohuzel nezodpovezena puvodni a smysluplna otazka: Nevite
nekdo o takovem funkcnim proxy serveru ?

Pokud ne, napada me (mimo vlastni tvorby) jeste jendo mozne reseni:
Pouzit normalni smtp server vybaveny potrebnymi filtry, na nej odklonit
vsechna odchozi smtp spojeni, maily na nem prijimat a po kontrole resp.
vycisteni standardnim zpusobem dorucovat rovnou prijemcum. Tim se vyhneme
problemu s autentikaci. Neni to sice transparentni ale svou funkci to snad
splni. Samozrejme je slusne na existenci takoveho filtru predem uzivatele
upozornit.

M. Vancl