linux-2.6.16.X a nvidia-drivers

Tomáš Krbec tomas.krbec na gmail.com
Úterý Duben 11 01:13:50 CEST 2006

2006/4/9, Miroslav Lednicky <lednicky na avonet.cz>:
> Dobry den,
>
>         jeste by to mohlo byt tim, ze kernel je zkompilovan jinou
> verzi gcc nez ovladac. Jinak uz nevim ...
>
> Preji hezky den.

No já mám v xorg.conf toto:

Section "Device"
	Identifier  "Videocard0"
	Driver      "nvidia"
	VendorName  "Videocard vendor"
	BoardName   "RIVA TNT2"
	Option	    "NvAgp" "1"
	Option	    "Nologo" "TRUE"
EndSection

Naprosto zásadní bylo to NvAgp = 1. Bez toho nastal velký výtuh
počítače při pokusu o nahození X-ek. Samozřejmě, že to znamená, že agp
z kernelu je jako modul a není zaveden. Moje video je nvidia vanta

--
S pozdravem
Tomáš Krbec