Re: dvdwizard - ukončí se s chybovou hláškou

Istvan Sobri mistvanisko na gmail.com
Úterý Duben 11 10:18:57 CEST 2006

Díky za nakopnutí správným směrem. Po přečtení těch odkazů jsem došel k
závěru, že problém by mohla řešit nová verze dvdwizardu a kupodivu taky byla
novější, než jsem měl nainstalovanou.
Takže nainstalováním nejnovější verze dvdwizardu problém vyřešen. Musím
dodat, že to je skvělý program.