GPRS - pppd jede, ale pakety prestanou chodit

Tomáš Krbec tomas.krbec na gmail.com
Úterý Duben 11 12:32:57 CEST 2006

2006/4/11, Kotrla Vitezslav <kotrla na ceb.cz>:
> Zkousim GPRS od T-Mobile, Debian (Sarge), spojeni pres bluetooth
> USB dongl s mobilem Sony Ericsson W800i.
>
> Bluetooth a konfigurace ppp je bez problemu, chytilo se to na prvni
> pokus, ale nerozumin jedne veci - typicky po 20 minutach (ale uz to
> vydrzelo i hodinu) prestane chodit TCP/IP traffic.
>
> - rfcomm je spojen a drzi, l2ping dostava odpoved, pppd taky drzi,
>   jen pakety prestanou chodit.
>
> - zavesim pppd a znovu ho spustim, spoji se, dostane IP adresu
>   a DNS, vse vypada normalne, ale pakety nechodi. (tento krok je
>   mozne opakovat, stale stejne)

> [...]

Zdravím,
možná jsem vedle jak ta jedle, ale tipoval bych na to, že problém bude
v telefonu. Mám SE D750i a v ne zrovna málo případech jakákoli operace
s bluetooth v telefonu končí jeho zatuhnutím a pokračuje se vyndáním a
zandáním baterky.

--
S pozdravem
Tomáš Krbec