DMS pro Linux

Vasek Stodulka xvasek na gmail.com
Středa Duben 12 10:18:21 CEST 2006

DD,

	hledám nějaký DMS pro Linux. Tím nemyslím dárcovskou SMS, ale
Document management system. Existuje spousta projektů, ale tady je celkem
riziko, že se člověk vydá špatným směrem (což už se mi stalo*) a pak se to
špatně vrací zpět, zvlášť když už je to plné dokumentů...

Požadavky jsou asi takovéto:

- Jenom DMS, nic navíc, žádný groupware
- Rozumná podpora verzování (major, minor čísla, changelog...)
- Přístup přes web nebo přes aplikaci pro Win / Linux
- Možnost jednoduché lokalizace
- Vlastní atributy pro dokumenty
- Přístupová práva pro uživatele a skupiny

Perličky, které by se hodily:

- Fulltextové vyhledávání
- GNU/GPL
- Přístup přes nějakou aplikaci a zároveň přes web
- Rozumná skinovatelnost
- Čeština

	Uvítám jakékoli rady a nejlépe zkušenosti s provozováním v
enterprise prostředí.

Ad*: Už jsem se jednou spálil. Pokoušel jsem se o cdsware a shořel jsem
jednak na podpoře uživatelských práv (což nešlo obejít) a druhak na
verzování, které by se možná nějak obejít dalo, ale každopádně týden práce
bez výsledku. Cdsware je ideální pro portály typu univerzitních serverů,
které v podstatě všechny dokumenty nabízí všem, ale nějaký chráněný obsah
moc nepodporuje. Ještě jsem se chtěl podívat na novou verzi, ale asi bych
radši něco jednoduššího.

--
Vašek Stodůlka
tel.: +420 608 200 860