WOL pres ADSL?

Michal Dobes dobes na tesnet.cz
Středa Duben 12 16:28:07 CEST 2006

Petr Stehlik napsal(a):
> dost offtopic, ale snad by pripadne reseni mohlo byt uzitecne vice lidem
> zde: mam doma pocitac(e), ktere nechci nechavat bezet 24x7 kvuli uctum
> za elektriku. Nevite, jestli nejaky (zrejme linux based, aby byl
> prizpusobitelny) ADSL modem/router by sel pouzit k tomu, ze bych z venku
> nejak zaklepal nebo nejak bezpecne signalizoval (limitovano na zdrojovou
> IP adresu) a ten ADSL modem/router by Wake-On-Lan signalem zapnul
> pocitac, takze bych o par sekund pozdeji se mohl normalne pres SSH nebo
> HTTPS prihlasit a pracovat doma?

Nektere routery a ADSL modemy by to umet mohly primo. Mam treba
router od Drayteku (Vigor 2200VG) a ten tu funkci ma v prikazove
radce. Pokud je povolen vzdaleny pristup pres WAN stranu (bohuzel
telnet), tak "wol up MAC". Jejich novejsi ADSL modemy by to mohly
umet stejne. Bohuzel je to ta vyssi cenova kategorie.

	M.