automaticky ukazatel /dev/cdrom na to spravne zarizeni

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Středa Duben 12 20:38:41 CEST 2006

On Wed, Apr 12, 2006 at 05:05:49PM +0200, Roman DAVID wrote:

> Nevim jestli neco existuje, ale nejjednodusi asi bude
> nejakym scriptem rekurzivne projet /proc/ide/hd[a-e]/media
> a podle toho se zaridit (vytvorit symlink).
>
> Roman DAVID

Problemek je, ze debiani "hotplug" ma jakysi skript "ide.rc", kde je
jasne psano:
   for drive in /proc/ide/*/media; do
A tak jsem se dival do /proc/ide/ a je tam jen hdb (zipka) a hda (cdrom)
se mi nehlasi :-).

-- Dalibor Straka