Samba/ldap s vice servery

Ludek Finstrle luf na pzkagis.cz
Čtvrtek Duben 13 10:50:49 CEST 2006

Psal jste bod 1) zda pouzit security = user ci domain

> Jsem opacneho nazoru - winbind mj. slouzi k tomu aby samba mela kopii
> databaze uctu.

Bavime se o autentizaci samby vuci PDC? Zde winbind roli nehraje.
Pro jistotu jsem se jeste koukl na man stranku winbindu a tam mi
to potvrdili. Doporucuji si to precist :-)

> S temi domovskymi adresari me to zatim nenapadlo. Jak by to resil system
> kdyby se jednalo o prvni prihlaseni daneho uzivatele na konkretnim
> stroji? Solaris pokud vim mapuje domovske adresare pres nfs (asi ma
> nekde udaj o tom odkud) a tim obchazi potrebu jejich existence na kazdem
> stroji.

System nic neresi. To zalezi na adminovi. Samozrejme pokud chcete stejne
home adresare pro vsechny stroje, pak pro to muzete pouzit libovolny
sitovy souborovy system (klidne i smbfs :-) ) Jinak byste asi do
/etc/profile (ci nekam tam) musel dat test na existenci home adresare a
jeho pripadne vytvoreni.

Luf